19 Jun, 2022 ·
Fit hiv we deen in e first half o 2022?
19 Jun, 2022 ·
It’s been a busy sax month ful o aa kine o acteevity:
- Jackie an Sheena feenisht aff a series o Doric Bairn Rhyme Time sessions.
- We did five Doric Blethers sessions in Care Hames inna. We gid tae Peterheid, Huntly, Banchory, Inverurie an Steenhive. Fit a rare time we hid.
- Aaron an Jackie hiv deen a fair puckle talks tae Rotary Clubs – baith online an in person.
- We hid a gran time up at Foggie Gala, creatin a nyew tale aboot e polar bear wi e help o a puckle bairns.
- Jackie telt sum tales tae e bairns at Tullynessle Toddlers an she wint in tae twa skweels in e town tae tell tales as pairt o thir Doric lessons.
- Ere wis storytellin up at Macduff Marine Aquarium inna.
- We’ve been wirkin hard on oor nesit twa beuks – ‘The Tint Aig’ an ‘Cedric e Flapper Skate’. They shud baith be published afore lang.
What have we done in the first half of 2022?
It’s been a busy six months full of all sorts of activity:
- Jackie and Sheena finished of a series of Doric Bairn Rhyme Time sessions.
- We did five Doric Blethers sessions in Care Homes as well. We went to Peterhead, Huntly, Banchory, Inverurie an Stonehaven. What a super time we had.
- Aaron and Jackie have given several talks to Rotary Clubs – both online and in person.
- We had a great time up at Aberchirder Gala, creating a new tale about the polar bear with the help of some children.
- Jackie told some tales to the youngsters at Tullynessle Toddlers and she went to two schools in Aberdeen to tell tales as part of their Doric lessons.
- There was storytelling up at Macduff Marine Aquarium as well.
- We’ve been working hard on our next two books – ‘The Tint Aig’ and ‘Cedric e Flapper Skate’. They should both be published before long.