Cedric e Flapper Skate Buik Launch
Siller Spray Acteevity Wikend an Cedric e Flapper Skate Buik Launch at Macduff Marine Aquarium on 17th an 18th September
Cum alang an help shellebrate 25 year o Macduff Marine Aquarium an learn aa aboot een o Scotland’s critically endangered native species, e flapper skate, wi e launch o oor bran-neyw buik Cedric e Flapper Skate!
E wikend’ll feature a hillock o fun fur aa e faimly, includin
- live storytellin wi e author Jackie Ross an BSL interpreter, Lesley Crerar (Saturday ainly)
- a puckle acteevities tae help ye learn mair aboot flapper skates
- a luik at Climate change an fit ye can dee tae help, wi Aiberdeen Climate Action (Saturday ainly)
- speecial Rockpoolin sessions wi e Aiberdeenshire Ranger Service focusin on sea weeds! Iss sessions maun be bookt aheid o time; click tae buik fur Saturdayor Sunday at 11am.
- FOMMA (Friends of Macduff Marine Aquarium) will be on haun wi fun games an wildlife spottin inna
Hae a go at oor Flapper Skate trail, art acteevities, jyne in wi e aquarium talks, feeds an dinna miss e dive shows!
Ere’s boun tae be sumthin fur aabdy!
Silver Spray Activity Weekend and Cedric e Flapper Skate Book Launch at Macduff Marine Aquarium on 17th and 18th September
Come help shellebrate 25 years of Macduff Marine Aquarium and learn all about one of Scotland’s critically endangered native species, the flapper skate, with the launch of our brand-new book Cedric e Flapper Skate!
The weekend will feature lots of fun for all the family, including
- live storytelling with the author Jackie Ross and BSL interpreter (Saturday only)
- various activities to help you learn about flapper skates
- a look at Climate change and what you can do to help, with Aberdeen Climate Action (Saturday only)
- special Rockpooling sessions with the Aberdeenshire Ranger Service focusing on sea weeds! These sessions must be booked in advance; click to book for Saturdayor Sunday at 11am.
- FOMMA (Friends of Macduff Marine Aquarium) will also be on hand with fun games and wildlife spotting.
Have a go at our Flapper Skate trail, art activities, join in with the aquarium talks, feeds and don't miss the dive shows!
There is bound to be something for everyone!